fbpx

Vrei sa testezi gratuit serviciile noastre de Email Marketing?
Alege pachetul SE0

Nu este necesar un card de credit / debit. fara perioada contractuala.

SE0 - 50 abonati
  • Credite: nelimitat
  • Segmente: 3
  • Campanii: 5
  • Spatiu: Nelimitat
  • Template Builder
  • Automatizari
  • Rapoarte complete
  • Access API
  • A/B Testing
  • Credite: nelimitat
  • Segmente: Nelimitat
  • Campanii: Nelimitat
  • Spatiu: Nelimitat
  • Template Builder
  • Automatizari
  • Rapoarte complete
  • Access API
  • A/B Testing
  • Credite: nelimitat
  • Segmente: Nelimitat
  • Campanii: Nelimitat
  • Spatiu: Nelimitat
  • Template Builder
  • Automatizari
  • Rapoarte complete
  • Access API
  • A/B Testing

Doriti sa ne ocupam noi de campaniile de Email Marketing?

Lasa-ti campaniile de Email Marketing pe mana specialistilor!

Low

149 /luna
  • 1 campanie de Email Marketing
  • Creare continut
  • Creare sablon grafic

Standard

249 /luna
  • 2 campanii de Email Marketing
  • Creare continut
  • Creare sablon grafic

Premium

449 /luna
  • 4 campanii de Email Marketing
  • Creare continut
  • Creare sablon grafic

Intrebari frecvente

Creditele reprezinta numarul de email-uri ce pot fi trimise pe perioada abonamentului.

Creditele sunt valabile o luna de zile din momentul activarii abonamentului.

Nu, creditele sunt valabile doar in perioada activa a abonamentului.

Pentru achitarea abonamentelor, aveti la dispozitie Transfer Bancar sau plata cu cardul, online, prin intermediul procesatorului de plati Stripe.

Abonamentul se activeaza automat atunci cand plata este receptionata. Daca se alege ca plata sa se faca online, cu cardul prin procesatorul de plati Stripe, atunci activarea se face instant. Insa, daca se alege ca metoda de plata “Transfer Bancar”, atunci dureaza pana la 48 ore activarea, in functie de banci. Daca alegeti transfer bancar ca metoda de plata, puteti sa ne trimiteti dovada achitarii la adresa de mail [email protected] si va activam manual abonamentul.

In cazul in care numarul de adrese de email nu va mai sunt suficiente, puteti alege un plan superior. Se va achita valoarea integrala a noului abonament. Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati prin livechat sau la adresa de mail [email protected]

Cum poți crea o campanie de email marketing eficientă?

Stabiliți-vă obiectivele

Ce doriți să obțineți cu această campanie de email marketing? Doriți să creșteți notorietate mărcii, să generați lead-uri, să stimulați vânzările sau ceva mai specific? Odată ce știți ce doriți să obțineți, vă puteți concentra pe crearea unui mesaj și a unei strategii care să vă ajute să atingeți acele obiective.

Identificați-vă publicul țintă

Cine sunt oamenii pe care doriți să îi atingeți cu această campanie de email marketing? Care sunt interesele lor, nevoile și dorintele lor? Cu cât cunoașteți mai bine publicul țintă, cu atât mai bine veți putea crea un mesaj care să fie relevant și atractiv pentru ei.

Construiți o listă de e-mail de calitate

O listă de e-mail de calitate este esențială pentru succesul oricărei campanii de email marketing. Asigurați-vă că colectați adrese de e-mail ale persoanelor care sunt interesate de ceea ce aveți de oferit. Puteți face acest lucru oferind conținut gratuit, cum ar fi un e-book sau un curs online, sau oferind reduceri sau alte promoții exclusive abonaților.

Creați un mesaj puternic

Titlul e-mailului dvs. este cel care va determina dacă oamenii îl vor deschide sau nu. Asigurați-vă că este clar, concis și atractiv. Conținutul e-mailului dvs. ar trebui să fie relevant pentru publicul țintă și să fie scris într-un mod clar și concis. Includeți un apel la acțiune clar la sfârșitul e-mailului, care să vă ghideze abonații să facă ceea ce doriți ca ei să facă.

Testați și optimizați

Odată ce ați trimis o campanie de email marketing, este important să o testați și să o optimizați pentru a obține cele mai bune rezultate. Urmăriți-vă ratele de deschidere, ratele de clic și alte metrici importante pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Faceți modificări în funcție de rezultate și continuați să testați și să optimizați pentru a vă îmbunătăți campaniile de email marketing în timp.