fbpx

Puteti crea 2 tipuri de campanii de email marketing.

  1. Regular – campaniile ce le trimiteti direct clientilor: oferte active, noutati etc.
  2. Autoresponder – campaniile ce le trimiteti clientilor, bazat pe actiuni ce au facut in campaniile Regular. De exemplu: Puteti sa trimiteti un email clientilor ce au deschis sau nu au deschis email-ul de la o campanie Regular (alegeti campania la care sa se faca referire)

 

Pentru a crea o noua campanie accesati sectiunea Campaigns din meniul din stanga si dati click pe All campaigns, dupa care apasati pe Create New.

  1. Scrieti numele campaniei ca sa o recunoasteti. Exemplu: campanie reducere 8 martie.
  2. Alegeti lista unde vreti sa trimiteti acest newsletter.
  3. In cazul in care vreti sa trimiteti acelasi newsletter la mai multe liste, alegeti grupul in care face parte lista. Se alege grupul, pentru ca atunci cand un abonat se regaseste in mai multe liste, acesta sa nu primeasca acelasi newsletter de mai multe ori
  4. Tipul campaniei: Regular sau Autoresponder (explicate mai sus)
  5. Segment: exemplu: atunci cand aveti un camp personalizat pentru fiecare abonat, cum ar fi Localitate.. si vreti sa trimiteti un newsletter abonatilor ce sunt din Bucuresti.
  6. Daca puneti 2 campanii in acelasi sending group si se regasesc aceiasi abonati in ambele liste, abonatii vor primi doar un singur mail, nu 2. Se foloseste pentru a nu se trimite duplicate la clienti.

 

Aici setati subiectul email-ului si de la cine se trimite email-ul. Atentie, adresa de email nu o puteti schimba! Daca schimbati adresa de email, campania de email marketing nu o sa se trimita. Trebuie sa trimiteti email de adresa de email cu care v-ati inregistrat pe aplicatia Sendino.

In cazul in care doriti sa primiti pe mail statisticile campaniei, setati la Email Stats adresa de email unde sa ajunga si perioada dupa cat timp sa ajunga.

 

Tot in aceasta pagina, veti gasi mai multe optiuni despre inregistrarea datelor e pe mail. Sa excluda crawlerii/botii, sa folosesti un url separat pentru tracking etc.

De asemenea, veti putea genera si teste A/B, sa vedeti ce campanie a avut rezultate mai bune.

Puteti seta sa trimiteti campania anumitor subscriberi, de exemplu sa trimitem campania catre adrese de email ce nu au deschis o anumita campanie, sau sa trimitem o campanie noua celor ce au dat click sau au deschis alta campanie recenta.

Dupa ce trecem la pasul urmator, putem sa cream continutul newsletterului. Putem sa il cream de la 0, sau sa folosim un sablon pe care l-am facut deja.

In pasul final, alegem ora la care sa trimitem campania, de asemenea putem sa alegem orele intre care sa trimitem acest newsletter.

 

 

Tutorial video: